Eşime

 O gülünce kalbimin eli ayağına dolaşır, ne yapacağını bilemez hâle gelir. Kalbim halet-i ruhiyesini şaşırır, gökyüzünden yıldız düşer içime. O gülünce maviler dolaşır huzur diye içimde. Öyle bir gülüyor ki sanki kalbimde bayram sevinci var. Öyle bir bakıyor ki gözlerime, bakamıyorum ben o gözlere. Kelimelerin böyle emsalsiz gelişine ilk kez şahit oluyor ellerim, yazarken dahi heyecanla titremeye başlıyor. Bir gülüyor sanki kalbimde deprem oluyor, seyrettikçe doyamıyorum kendisine. O gülünce rahmet sağanak sağanak iniyor yüreğime, aşkın renkleri ilmek ilmek dokunuyor yüzüme. Öyle bir aşkla gülüyor ki ona baktıkça kapılıp gidiyorum büyülü gözlerine, her hücresinden aşk damlayan yârim. Sanki gülüşü içime aşkla kazındı, kokusuna hasret kaldığım... Seni öyle çok özlüyorum ki sarılıp bin yıl kalmak istiyorum seninle, öpüp koklamak sımsıkı sarılmak istiyorum. Sensizliği tek kalemle silecek yarına sevgilerimle, çok özlediğim özlem kokuyor yüreğim. Kalbinin içinde var olmanın mutluluğunu yaşıyor kalbim, nasibim iyi ki benimsin. Seni 365 gün 6 saat hiç bıkmadan usanmadan hep aşkla seveceğim, adını kalbime kazıdığım. Sol'umun varisi, vuslatım seninle güzel olacak. Yokluğunun gölgesi dahi korkutur beni, gel sar sen dolu kalbimi. Bırakma ellerimden üşür sensizlikten. İşte şimdi gecenin uykulu saatlerinde geçtin yine içimden, aşk düştü gözlerimden. Çok özledim seni zaten.



Wattpad @eminebrkn

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Mâhzune🌿✍️

Minik Pembe Kalbim

Mutlu Çocuklar