Mâhzun Mürekkebimden🍀

Yüreğim düğüm düğüm, içime hapsolan her kelimenin artık çığırından çıktığını bilmelisin. Lâkin ucu keskin bir alev gibi yanıyor sana dair tüm umutlarım, bir bir bitiyor sana vadedilen kredi limitim. Yitiriyorum gözlerimden kendini, oysa ne çok değer veriyorum sana. Acıyor sana dair hislerim yanıyor kalbimdeki çıra, cayır cayır yakıyorsun ellerimi sönmüyor bu acının odunu. Bir kül hâline gelip de sönüp gitmemi mi istiyorsun? Neyi bekliyorsun? Bak işte ölüyorum taze yaralarımla birlikte, üfle anıların kenarını onlarla gömülüp de biteyim. Gideyim şu illet dünyanın mezarlığından kalbimin içi derince korkuluk, rüyalar artık mutlu edemeyecek kadar kabus kokuyor. Ölüyor en güzel duygularımın müdavimi ve ben genç yaşta siyaha boyanıyorum.


Emine Barkın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Mâhzune🌿✍️

Minik Pembe Kalbim

Mutlu Çocuklar